About us

AIFS is a young, innovative company founded in 2018. Whilst studying, Erez Granot and Levon Kaya discovered that they shared a vision. Surveys repeatedly revealed that people were not satisfied with the cleanliness at Schiphol. They wanted to take on the challenge to reverse that experience.

More about us

Erez and Levon built AIFS up from scratch, doing all the jobs themselves. Erez: “We worked all the different hours and all the different tasks. We have done every job we ask our staff to do and so know thoroughly what we are asking them to do.”

They built up a flexible, enthusiastic and dynamic team that aims for maximum results with integrity and thoroughness. They see each customer as unique, needing tailor-made, professional solutions. Levon: “From the beginning, the personal approach was important to us.”

Building long-lasting partnerships with all stakeholders and maintaining short, smooth lines of communication without detours via an answering machine was a priority. Someone qualified to assist will answer your phone call 24/7.

This means they can provide the very best in an efficient and friendly way. Their reputation of trustworthiness and commitment to customer satisfaction is testified to by the company’s rapidly growing customer base. They have the ambition to grow, but only at a speed that allows them to continue to deliver the quality and standard expected of AIFS.

Over ons

AIFS is een jong, innovatief bedrijf dat in 2018 is opgericht. Tijdens hun studie ontdekten Erez Granot en Levon Kaya dat ze een visie deelden. Uit enquêtes bleek herhaaldelijk dat mensen niet tevreden waren over de netheid op Schiphol. Ze wilden de uitdaging aangaan om die ervaring om te draaien.

Meer over ons

Erez en Levon bouwden AIFS van de grond af op en deden alle klussen zelf. Erez: “We hebben alle verschillende uren en alle verschillende taken gedaan. We hebben alles gedaan wat we van onze medewerkers vragen en weten dus heel goed wat we van ze vragen.”

Ze hebben een flexibel, enthousiast en dynamisch team opgebouwd dat streeft naar maximale resultaten met integriteit en grondigheid. Ze zien elke klant als uniek, met op maat gemaakte, professionele oplossingen. Levon: “Vanaf het begin was de persoonlijke benadering belangrijk voor ons.”

Het opbouwen van langdurige partnerships met alle belanghebbenden en het onderhouden van korte, soepele communicatielijnen zonder omwegen via een antwoordapparaat was een prioriteit. Iemand die gekwalificeerd is om je te helpen, beantwoordt 24/7 je telefoontje.

Dit betekent dat ze het allerbeste kunnen bieden op een efficiënte en vriendelijke manier. Hun reputatie van betrouwbaarheid en toewijding aan klanttevredenheid blijkt uit het snel groeiende klantenbestand van het bedrijf. Ze hebben de ambitie om te groeien, maar alleen met een snelheid die hen in staat stelt om de kwaliteit en standaard te blijven leveren die van AIFS verwacht wordt.